dah brek la tuh!

A few weeks ago aku ditimpa kecelakaan kecik. Kompem bukan salah aku! Dah jatuh tu aku bangun n terus campak helmet..bengkek giler! [aku kelihatan agak macho ketika adegan mencampak helmet itu]. Petang tuh, sesi soal siasat bermula..

polis (mak aku) : macam mana boleh eksiden?
mangsa (aku) : keta tu tibe2 masuk jalan aku..bercium la jawabnya!
polis : tak brek ke?
mangsa : dah brek la tuh, sebab tu jatuh kat belakang keta, kalau tak brek jatuhnya kat depan keta!

Boleh imagine? time tu aku mmg slow sbb jln tgh jammed..tp slow2 pun terseret dlm 1meter gak la..luckily takde serius injury..sket je, tapi 2 hari gak mc! Mak aku cuma cakap,

"bagus la, yang lelaki mat rempit, yang perempuan minah rempit."

aiyak!! dush3!

0 respon:

Post a Comment

hari ni cerah tak??

Web Analytics