pe yang aku nak ko tau~ [part 1]

date: 21 november 2008
time: 8.31 pagi ikut jam dinding from ikea ni
venue: meja study ema bilik 429

salam..
skg ni aku lagi sdg sibuk burn cd sume gamba2 aku yg de dlm
pendrive ni cz pasni pendrive ni akn bersama tuan baru die..
ari tu mse pendrive ni "lenyap" seketika,
aku jd sket glabah la.
wlupn pendrive tu aku dpt dr hsil rompakan di lab yab,
tp aku mmg syg gle kt pendrive tu..
sbb kat dlm tu de SUME memori aku kat sini
dgn orang yg PALING AKU SAYANG..

weh!!
terima kaseh banyak2..
sebab ko slalu ada je kat sisi aku
teman aku makan
teman aku kat lab
teman aku jalan2
amik aku balik titas
anta aku g mane2
wat aku hepi
wat aku bahagia
wat aku sakit hati
sume2 la..
jasa ko mmg sgt besar pd aku!!
tq dude!!!

terima kasih lagi
for the sweet roses~
2nd time dpt bunga
1st time mse xcident dlu
aku tatau pe yg de dlm pale otak ko..
papehal pn, tenQ MR. ROSE!!

0 respon:

Post a Comment

hari ni cerah tak??

Web Analytics