aku sangka dia BETUL2....

SEMALAM abes shift kul 5pm, then after that terus g briefing..Kacau betul! Suke sgt men'schedule'kan time briefing out of shift..Cuba la wat dlm shift, xde la rse tertekan sgt jawab call! Terus kensel niat nk g jog ptg tuh<---sekadar niat je..

Masuk training room, ramai lagi yg blum dtg..dak2 grup aku yg len pun ntah hilang ke mana..tunggu je la..

..tak lama pastuh, masuk la dak2 ni ke dlm training room..tibe2 si Piee dtg menghampiri dan beri aku sticker kete..

"aku g security td..igt nk carik sticker kete aku, xde pulak..pastuh jumpe sticker kete ko, tu yg tolg amikkan tu.." lbey kurg cmtu la ayat dia..

"Wah! bagusnya ko!! tak sangka ko ingat no. plat kete aku..ni nak bangga ni!!"

Lalu aku belek2 la sticker yg baru aku dapat tuh..tibe2 aku tak jd nk bangga n rase nk marah gile bile tgk sticker tu..

"WEH!! ini 8259! No. kete aku 5941!!!!"

Piee dah senyum2, malu..salah amik rupenya..ingat nk tolg mmbe, bleh dpt credit lbey sket.

Hampeh gile! Aku sangka die btul2 ingt no. kete aku, rupenya dia ingat huruf kat depan tu je..

Mmg hampeh melampau!!

0 respon:

Post a Comment

hari ni cerah tak??

Web Analytics