enggan bertabah LAGI..

KEPUTUSAN yang agak drastik! Tapi itulah hakikatnya..baru shj semalam aku buat pengakuan ekslusif dan hari ni tiba2 aku come up dgn satu lagi pengakuan yang agak menghuru-harakan hidup aku sendiri..

Semalam kua kejap tgk wayang dgn Ekan, mr. T and Shy. Movie 'Street Dance'! Mmg best and terasa cam nak menari sekali. Actually plan asal nk ke Broga Hill, tp hujan plak..lagipun org ckp klu nk ke sana, better g pagi..So, terpaksa la tukar plan.

Dalam pukul 10 lbey, masing2 bawak haluan masing2. Amek Ateng kt Astro kul 12, planning nk g downtown, at last lepak 'M besar' je..

Pukul 1 lbey balik umah. Online sekejap before masuk tdo.

Sangat sakit hati!! Pertemuan kali ni betul2 menyedarkan aku yang aku ni sgt bodoh! Almost 3 years aku jd org bodoh! Dan aku takkan selamanya utk memperbodohkan diri sendiri.

Aku bodoh sbb percaya yang dia mmg perlukan aku dlm hidup dia. Aku bodoh sbb percaya aku sgt penting dlm hidup dia. Aku bodoh sbb percaya dia!

"yang penting masing2 tahu hati masing2.." bullshit sume tu! Aku cume tahu hati aku je dan aku tak pernah tau apa yang ada dlm hati dia. Dia pun tak pernah tahu apa yg ada dlm hati aku dan tak pernah berusaha utk memahami. Kalau dia paham dan dia mengerti, dia takkan buat aku macam ni! Aku dah byk bersabar, dan aku tanak jadi orang tabah lagi..

maaf sayang..
rasanya sampai sini saja..
aku sudah tidak mahu untuk terus jadi org tabah..
izinkan aku ambil kembali
apa yg pernah kau ambil dari aku dulu..
semangat aku, jiwa aku, dan hati aku..
sila pulangkan kembali..
dan biarkan aku hidup dgn tenang..
jika aku terus bertahan,
aku akan lebih terluka..
kerna kau tak pernah mengerti
dan tak pernah cuba untuk memahami..
maaf lagi...
sebab akhirnya aku terpaksa buang rasa itu
jauh dari hidup aku..
bukan aku,
yang kau perlukan dlm hidup kau..
mungkin dah tiba masanya
untuk aku pergi..

Airmata ini takkan mengalir untukmu lagi..

1 respon:

ladyann | October 17, 2010 at 9:36 PM

za...aku pun pernah kena begitu..huhu

Post a Comment

hari ni cerah tak??

Web Analytics