siapa DIA [yang buat dia menangis]..part 2

SEMALAM adalah hari ketujuh aku tak pedulikan dia..ingatkan nk cari jln berdamai..xpela, kali ni sekali lagi aku mengalah..

"my dear hairul azhar..

how was ur last 7 days without any sms and call from me?
i bet they must be very hell "great"!!

i think it's enough to make u suffer for 7 days only..
...for now, everything will back to normal..

ur previous status, "si dia" who made u stress, who made u cry, the one that u want to erase from ur mind, i hope he/she was not me~ =P

not me, rite?????

last but not least, i do really miss u damn much more than u do!!"

Dgn harapan "si dia" bukan lah aku..so mlm td aku start sms dia, no reply..call dia, xangkat..keh, fine..tibe2 aku jd bengang gile!!!

Then pagi ni bile aku on fesbuk, aku dpt jwpn siapa "si dia"..

"arghh... hmmm its u..."

Kelu sebentar..

Jadi selama ni aku lah yg wat dia stress, wat dia menangis, akulah insan kejam yg biarkan org yg paling aku syg derita disebabkan aku sendiri!

Hmm, bagus gak aku wat cmni, tak pedulikan dia selama 7 hari..sekurang2nya aku tau aku mampu buat hidup dia huru-hara kalau aku tiada di sisi dia..padahal apa yg dia lalui dah pun aku lalui dan rasa penderitaan tu setiap hari, since almost 3 years ago!

Aku selalu beritahu pd teman rapatku, aku umpama udara bagi dia..udara yg bantu utk dia terus bernafas setiap hari..udara yg dia boleh rasa kehadirannya walau jasadnya tiada..udara yg menjadi kelengkapan hidup dia, bukan yang melengkapkan hidup dia..

Hmm, ntah la..dia nak, tp dia ego..patut la aku cm susah nk tinggalkan dia, rupanya dia dah ikat hati aku dlm diam..

Aku pulak, terus memegang kata2 dia, "moga ko cepat bertemu jodoh..tp jodoh ko bukan aku tau!"

Aku betul tatau apa yg dia mau...
Tak boleh ke dia berterus terang?
[sebelum aku pinta dia utk lepaskan aku dan berpindah ke hati yg lain?]

3 respon:

jane | July 9, 2010 at 12:02 PM

tajjk tahu nk komen
hnkamu fhm apa yg kamu rs

n last

big hugs for u

Cetul^ La La | July 9, 2010 at 1:53 PM

oi raksasa
bertabahanlah!!!
kau tau ape ko mau
die tau ape dia mau

=)

moga ko bahgia


::Naga::

hanna manSeez | July 10, 2010 at 1:33 AM

jane: thanks for ur concern~

naga: dah penat menangis..klu aku tak tabah, dah lama aku tinggalkan dia~

Post a Comment

hari ni cerah tak??

Web Analytics