the truth is...thanx MR. T!!

HATI gembira tak terkata bila kebenaran ditemui..ni semua atas jasa baik MR. T!!! <--as spoken, ko akan naik pangkat once ko berjaya setelkan kes ke-3..setakat ni ko baru je setelkan 2 kes..harap maklum dan terus berusaha!

MR. T kata Ekan mmg akan ke Japan, kerja..but actually for 1 week je, follow bos dia..soit tul! Gaya mesej hari tu cm nak duk sana lama..

Memang sengaja bagi hati aku dupdap2, menangis satu hari..

Damn u Ekan! Sangat xpuas hati!!

Okeh, rilex ..yg penting skang sume back to normal..kan aku dah cakap, mesti ada sumthing goes wrong sumwhere ni..

But yg xbestnya, dia akan fly on 20th..mmg sengaja gi time beday aku!! Rugi credit free aku! Betul kata fatea, mmg aku tak kol sape2 kot even dpt credit free nanti..huhu..


Andai dapat ku undur masa~

0 respon:

Post a Comment

hari ni cerah tak??

Web Analytics